سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر شیطانها برگرد دلهای فرزندان آدم نمی چرخیدند، آنها به ملکوت نظر می کردند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست جای چشم، ابرو نگیرد گرچه ا
سخن از عشق
  • نویسنده : shabetarr:: 90/5/27:: 8:30 صبح
  • هر چه بیشتر از عشق سخن گوئیم
    در آگاهیمان جائی ژرف تر میابد
    اگر در اندیشیدن از واژه های زیبا مدد جوئیم
    و واژه های مهرآمیز برزبان آوریم
    تجربه آن عشق به وصف در نمیاید :
    عشق یگانه آفریدگار عالم هستی را به عالم خویش فرا می خوانیم
    اینک به عشق توکل میکنیم ، چرا که تنها از عشق زنده ایم .

    **************************************

    با من از عشق سخن بگو ..... که عشق برای رشد و پیرایش توست
    میندیش که می توانی عشق را هدایت کنی
    زیرا اگر عشق ارزشمندت بیابد، هدایتت خواهد کرد.
    بدان که بزرگی و بزرگی تو از خداست
    **************************************

    از عشق، عاشقانه باید گفت
    از عشق، عاشقانه باید سرود
    چقدر دوستت دارم
    میدانم
    پس چگونه است
    در گرمی هر نگاه
    در پشت عبور هر نفر
    در سر هر پیچ
    در نسیم، در گل و در برگ
    در میان، در تنهایی
    در داستانهای شیرین عارفانه
    در عبور ابری سفید
    در چهچهه پرنده
    در سوال رهگذر
    در شعرها ، پرواز پروانه ها، روشنایی شمع ها
    زیباترین ترانه ها، خطها، کتابها از تو می گویند
    چشم براه تو هستند
    آه که چقدر دوستت دارم
    با چه نامی صدایت کنم
    تو که در هر نام و رنگ و نگاه و گل وسبزه ونغمه ای
    عمیقا در دلی
    در کجا جستجویت کنم
    تنها تو هستی که می دانی
    چقدر دوستت دارم.
    همیشه با منی


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 35828
    بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز : 2
    ... فهرست موضوعی یادداشت ها...
    فهرست مهارت های زندگی[6] .
    ............. بایگانی.............
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ........... درباره خودم ..........
    دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست جای چشم، ابرو نگیرد گرچه ا
    shabetarr

    .......... لوگوی خودم ........
    دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست جای چشم، ابرو نگیرد گرچه ا
    ............آوای آشنا............

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........